Kan inte sova.

Kan inte sova.. Allt bara snurrar och jag vet inte vad jag ska göra. Jag är glad för att allt e över men de är så svårt när de finns så mycket blandade känslor. Det sårar mig att du kunnat göra såhär mot någon som du säger att du älskar. Är allt bara en stor lögn? Varför kan du inte prata med mig? Säga till mig hur du vill ha de innan du springer runt till en massa andra? Det är ditt egna fel att e blivit såhär. Är de så svårt att bete dig som du borde göra istället för att stöta bort mig och inte få låta mig vara en del i ditt liv? Jag försökte men du sumpa allt gång på gång. Nu gick du för långt. Trodde jag kände dig men de gjorde jag verkligen inte. Du har aldrig velat detta, du har aldrig älskat mig. Alla dina ord är en lögn. All denna tiden betyder ingenting längre. Det är du som kommer ångra detta inte jag. Kan du inte stå för saker du gör, säger eller tycker? Va dig själv i alla lägen? Den personen jag blev kär i finns inte kvar. Vart tog han vägen? Fanns han överhuvudtaget eller va de bara en dröm för bra för att vara sann? Du sa att du verkligen skulle göra allt och verkligen kämpa. Några dagar så va de bra sen var allt tillbaka på ruta ett och sen sa du att du skulle bättra dig och de höll i några dagar igen sen var vi tillbaka? Hur kan du klaga på att vi inte kommer någon vart när du gör om samma sak om och om? Du säger att det inte är jag som gjort något men ändå vänder du saker emot mig. Om de inte är jag vad är de då? Då är ju allt en lögn? då har du inte kännt de som du sa att du kände? för isåfall hade du betet dig som en pojkvän borde gör? självklara saker som borde vara självklara i ett förhållande. Hur kunde de gå så fel? All kärlek förvandlas till hat! Någonstans hoppas jag att den personen jag älskar finns kvar för den kärleken som den personen har att ge är overklig men finns den fortfarande? Jag hoppas de så att någon annan kan få ta del av den. Och då hoppas jag att du lärt dig något från denna tiden att man måste kämpa och ge tillbaka, låta någon få ta del av ens liv och att man inte kan ha sitt liv för sig själv om man vill vara med någon som man älskar. Och precis där är felet jag är inte den flickan som du älskar för då hade de inte slutat såhär.
</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0