Det finns ingenting kvar.

Hur kunde du titta mig i ögonen och lova mig en sak?
Jag försökte alltid hitta tid.

Jag försökte hålla allt stadigt, hålla de bra
Jag gjorde allt jag kunde men fick ingenting tillbaks
Jag öppnade mig för dig men du ignorera helt

Du sa att du älska mig men de var någonting som va fel
Hur kunde du titta mig i ögonen och lova mig en sak
De där med att aldrig lämna va ju bara en massa strunt prat

Försökte alltid hitta tid, pkanera mina dar för att ha tid med dig
Men du gav mig bara handen tillbaks

Du vände alltid kinden till när jag kom fram till dig
Titta ner i marken, som du lixom aldrig ville se mig

Jag viste inte vad jag gjorde för att förtjäna i slutet dessa kalla blickar
Korta svar och allt det dära
Varför inte säga som det är istället för att låtsas
Men du kanske är nöjd nu om du bara ville såra

Han var den rätta tills han visade sitt rätta jag
Han fuckade förhållandet mer och mer för varje dag
Du svek ditt löfte och vände ryggen till

Han började gå och till slut så var han borta
Och svaren som jag fick var utan grund och väldigt korta

Han lovade en sak men han skiter i alla löften!

God bye forever!




Kommentarer
Postat av: pappan din

:( älskar dig gumman va inte ledsen

2011-10-02 @ 00:11:08
Postat av: Anonym

va fint gumman:( va stark va som en hänt

2011-10-02 @ 19:43:01
URL: http://maarroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0