Tråkig Tisdag!

Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade och käka frukost i lugn och ro sen blev de en runda i skogen med mamma och hundarna * mysigt *, efter de åkte vi och handla lite sen va de dags för att laga mat. Jag va också tvungen att stryka lite eftersom jag håller på och göra vid i mina garderober :). Och nu sitter jag här och gör vid naglarna sen blir de sängen.

Imorgon blir de en betydligt mer händelserik dag. Först ska jag till skolan fast de är lov, måste plugga lite faktiskt och eftersom jag har en så snäll speciallärare så har hon tid för min imorgn :) Efter skolan blir de en rundra i stan, åste köpa lite grejer som alltid behövs. Fram mot kvällen blir de Tivoli med Gabbsan för att kolla på TrashQueen. De va så längesen jag va på någon av deras spelningar nu så man får ju passa på när dom är i helsingborg. :)

Men nu ska jag måla klart mina naglar och förberedda kläder för imorgon sen blir de sängen ;)

Xoxo / Fanny


Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0