Mysig Torsdag.



Idag har de varit en mysig dag :)
Dagen börja med praktik där jag trivs jätte bra. Jag praktiserar i en träningsklass ( Folk i behov av stöd ). jag har också sån tur att jag har min kära vän Patrik som också praktiserar där fast i en annan klass. Efter de åkte jag in till stan och mötte uåpp Patrik för att sen möta Malin och ta en rundra på stan. När Patrik åkte för att träna gick jag och Malin och käka ( Sushi ) MUMS. sen tog vi en runda till på stan..
Jag hittade en ny pyjamas, ett spets linne och en chockladansiktsmask. ( lägger upp bilder på det sen ). Efter de kom mamma och hämta mig i stan. Vi åkte till Morfar och hämta en resväska. Eftersom vi ska åka nu på lördag.

Nu sitter jag här i soffan med ansiktsmask och pärondricka, kollar tv och lite sånt mys..
snart ska jag fixa mina naglar och packa lite innan det är dags för sängen :)

Xoxo / Fanny

Kommentarer
Postat av: pappa

Har en trevlig resa. Kalas när du kommer hem. :)

2010-11-18 @ 23:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0