just nu.

Har precis käkat pannkakor * som jag gjort * mycket gott :) de är inte varje dag man äter de. Nu tänkte jag gå up och ta ett långt varmt bad för de behövs verkligen just nu. ;P

Jag är så vilse i tankarna idag.. Jag fattar ingenting längre?
Ena dagen är jag inte bra nog och andra dagen duger jag?
Vad händer? Prata med mig så att jag förstår?
I texten stod de att vi hade kommunikationsproblem :S inte så konstigt när du inte förklarar eller pratar tydligt så man förstår? Bara skicka texter, va kylig, skriva ett ord och tro at jag ska förstå? de hjälper inte alls.. Jag försöker prata med dig, försöka lösa alla problem och ja jag verkligen försöker men ingenting blir bra.. Allt blir bara fel....

Glöm inte.. I still love you. För att du är du!

Xoxo / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0