Hellu :D

Vaknade jätte sent idag.
Som sagt hade jag fullt upp igår. Först blev de några timmar i skolan, efter de åkte jag ner till stan och köpte en ny mössa sen blev de käka med martin och linus, lite snack och alkohol innan jag och martin åkte in till stan för att träffa Gabby. Vi gick till Tivoli och kolla på TrashQueen * lika bra som alltid * sen blev de bussen hem..

Vi träffa en Tant på knutpunkten som satt och snacja med oss hela tiden och så klart skulle hon ta samma buss som mig och fråga om hon fick sitta brevid och jag ville ju så klart inte vara otrevlig så jag svarade såklart ja.. När jag kom hem så somna jag i soffan direkt, vakna kl 8 imorse och gick upp och la mig i sängen och vakbade inte förens kl 13.30 :O de va längesen jag sov så länge kan jag säga.. Men men.

Idag har jag ingen aning om vad som händer faktiskt. Vi får helt enket se..

Hörs sen ;)

Xoxo / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0