Fika?



Här är en gammal bild på mig och Maja ( min brors sambo ), på den tiden hade man mörkt hår . haha :P
Maja jobbar på förskolan där jag prektiserar, de känns skönt att man känner någon där ju.
Det gick faktiskt ganska bra idag alla är trevliga och snälla mot mig, känns bättre än första gången jag va där men då jobba jag med annan personal.
Majas syster Elise är nere på besök från Ånge så dom kanske ska komma hit och ta en fika med mig idag. Det är så tråkigt att bara sitta hemma och inte göra något. Vad ska ni göra idag ?

Xoxo / Fanny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju bra att du trivs bättre den här gången - kämpa på! Puss momo

2010-07-29 @ 14:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0