Djupa diskussioner!

Mysig fika med Maja och Elise, va så skönt att prata av sig med någon som vet hur de egentligwn ligger till. Vi hade djupa diskssioner om en massa saker, jag älskar att ha djupa samtal med folk, jag verkligen älskar att få ut sånt djupt som ligger så långt inne i tankarna. Jag kan bli så arg eller så spinner jag vidare på massa konstiga saker.. Haha fattar ni vad jag menar?

Efter att dom drog hem gick jag ner till pizzerian och träffa Joakim och hans 2 vänner, dom tog bussen och vi gick en runda, slog oss ner på en bänk, prata och bara mös sen va han tvungen att åka.

Nu ska jag sätta på ett avsnitt Gossip Girl sen nanna kudden.

Xoxo / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0