Denna dag..


Nu har jag precis kommit hem. Praktiken har varit bra fast jag har varit riktigt trött, efter de åkte jag till stan och mötr mötte upp Isabelle, fixa lite ärende och så sen tog jag bussen hem till joakim, de blev en sanbb runda hos honom bara och nu e jag hemma igen i min säng framför data och tv. SKÖNT SOM FAN.

Hade också ett litet bråk med min barndoms kompis idag.. Förstörde hela min dag. Fattar inte hur folk tänker ibland.. Men men vi alla e olika och de är ju tur de. Har inget mer att säga om detta just nu faktiskt.

( Bilden är på Isabelle )

Xoxo / Fanny

Kommentarer
Postat av: Isabelle

HAHAHAHA FANNY DÅ?!! vilken bild haha :p

2010-08-04 @ 19:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0